Prvi put na plazi

Evo odlucio sam da podelim jednu licnu pricu.
Bilo je to leto 2017. Moja devojka Sara i ja smo se odlucili da ovaj put za nas godisnji odmor izaberemo Crnu goru. Vec dugo vremena pokusavam da nametnem temu sex na plazi koja mi je oduvek bila fantazija. Ona se isprva neckala da bi nakon mog insistiranja napokon pristala na ovu ideju. I tako smo jednog jutra ranom zorom seli u auto i odvezli se na plazu u okviru FKK Crvena Glavica u blizini Budve. Kad smo stigli na parking i krenuli da se spustamo put obale primetili smo samo par radnika obliznjeg plaznog bara a onda smo nastavili preko kamenitog dela do nase plaze. Sve vreme smo osecali neopisivo uzbudjenje poput naleta vreline jer do sada nismo radili nista slicno. Pomogao sam joj da savlada krsni put do plaze pridrzavajuci je za guzu. Radnici i bar u daljini su vec ostali daleko iza nas. Tek bi se culo povremeno namestanje lezaljki na sljunjak. Napokon stizemo do nase plaze. Sunce bese jos zamaknuto za brdo pod kojim se nalazila prelepa pescana obala. Sami nas dvoje i sum talasa. Odmah smo spustili peskire i krenuli da sk**amo odecu sa sebe. U tim trenucima ona se opet premisljala i bilo je ocigledno da je veoma napeta.
-Sta ako nas neko vidi odozgo? -rekla je gledajuci u stazu koja se spusta sa brda gde nam je bio parkiran auto.
-Ma ne brini, nema nikoga, odgovorio sam i poceo da sk**am sorc za sebe. Opusti se, daleko smo da nas bilo ko uoci odozgo.
To kao da ju je malo umirilo, ona gricnu usnu a zatim me pogleda svojim zelenim ocima i napravi pokret rukom iza ledja nakon cega joj spade gornji deo kupaceg u pesak a ispadose sise sa jasnim belim tragovima od kupaceg. U tim trenucima stade mi knedla u grlu od uzbudjenja. Sunce je vec pocelo da se promalja na deo nase plaze i za par trenutaka postali smo sasvim obasjani zracima. Sara opet zastade na trenutak nakon cega joj sam prisao i rekao da se opusti. Blagim pokretom sa dva prsta povukao sam mašnu sa njenog boka. Bacio sam njene gacice par metara u stranu. Ostali smo potpuno goli na sred plaze. Moja plavusica relativno sportske gradje, pickica sveze depilirana sa tankom linijom iznad tako me je izazivala da je liznem. Svezala je kosu u rep sa podignutim rukama iza glave. Spustio sam ruke na njenu guzu i poljubio je. Prosetali smo do vode i poceli strasno da se ljubimo u plicaku. Pica joj je bila skroz vlazna. Protrljao sam je par puta a onda razmazao tecnost po celim butinama. Cvrsto me je stegla za dignuti kurac koji je hteo da eksplodira.
-Hajde, pozuri. Stavi mi ga, ne mogu vise, molecivim glasom mi je rekla i privukla k sebi.
Zatim je podigla desnu nogu na jednu manju stenu i tako raskrecena stajala preda mnom dok su se talasi odbijali i blago nas zapljuskivali. Prislonio sam vrh kurca na otvor njene sluzave pickice a zatim protrljao glatke usnice. Laganim pokretom vec sam usao do pola duzine, izvukao ga opet napolje a onda gurnuo skroz do jaja.
-Aaaah, samo se zacuo jecaj
Verovatno od naleta adrenalina bio sam totalno odsutan i svom silinom joj zabio kurac u pickicu drzeci je za ukrucene bradavice. U jednom momentu ona je naglo podigla glavu.
-Eno nekoga gore, rece mi drhtavim promuklim glasom.
U daljini smo videli jedan par kako silazi prema plaznom baru i zastaje na trenutak gledajuci u nasem pravcu. Zbunjeno sam razmisljao da li oni gledaju u nas. U tom trenutku na moje iznenadjenje Sara me pogleda i glasno naredi.
-NASTAVI DA ME PUNIS. RAZBI MI PICKU. NABIJ MI GA SKROZ.
Ovo me je totalno pretvorilo u zver. Divljacki sam je razbijao drzeci je za kukove i pljeskajuci po guzi.
-Aaaah, tako, tako. RAZVALI ME.
To je bilo previse za mene, izvadio sam ga naglo i porpskao po dupetu svaku kap koja je bila u meni. Pogledali smo gore ali vise nikog nije bilo. Zatim smo potrcali natrag do peskira gde smo brzo navukli kupaci na mokra tela. Ostali smo tu jos nekih desetak minuta lezeci bez reci i gledajuci ka nebu. Taj osecaj ne moze da se opise. Nije ovo bio ni priblizno najbolji sex koji smo imali jer se sve desilo u par minuta a od nervoze nismo ni mogli da se prepustimo uzivanju. Ipak uzbudjenje koje smk doziveli bilo je nemerljivo sa bilo cim do tada. Krenuli smo nazad ka kolima gde smo prolazeci pored plaznog bara videli ono dvoje kako nas gledaju sa blagim smeskom ispod oka. Za par trenutaka smo bili vec u autu gde mi je Sara priznala da ni sama ne zna zasto ali da ju je pomisao da nas neko posmatra toliko nalozila da jednostavno nije mogla da se kontrolise. Bio je to nagovestaj njene divlje prirode ocigledno skrivene duboko ispod koze. Narednih dana smo oboje bilo dosta opusteniji ali o tome nekom d**gom prilikom.